Laatste verslagje - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Meike Maes - WaarBenJij.nu Laatste verslagje - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Meike Maes - WaarBenJij.nu

Laatste verslagje

Door: meikemaes

Blijf op de hoogte en volg Meike

08 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Heeey iedereen,

Het laatste nachtje in Abu Dhabi is aangebroken. Nog even aan het genieten van alles wat ik de laatste 5 maanden heb meegemaakt.
Een heel dubbel gevoel. Opeens is dit alles voorbij en dat is toch wel moeilijk, al kijk ik ook wel uit om weer lekker terug naar huis te gaan. Vooral na vandaag. Dat culturele limburgse thuisgevoel kwam vandaag op een hoogte punt met de 2 stramproyse schutterijen tegenover elkaar in de finale en volgend jaar OLS in Stramproy.

Toch wil ik nog een kleine update geven wat ik hier de laatste weken nog heb uitgespookt.

Een weekend ben ik samen met Kyra naar de IKEA geweest, waar we lekker zweedse balletjes hebben gegeten. Kyra blijft namelijk in Abu Dhabi werken en moesten we toch wat spulletjes hebben om haar kamer een beetje op te vrolijken. Verder hebben we lekker gepicknicked in het park, gewinkeld, gefeest en lekker gegeten.

Voornamelijk de laaste 2 weken hebben we goed genoten van het leventje hier. Op dinsdag uitgeweest eten bij de mexicaan met de huisgenootjes, op woensdag een ladiesnight meegepakt, op donderdag geweest stappen in onze stamkroeg the warehouse en op vrijdag hebben we een nachtje in aloft hotel geslapen. Als cadeautje omdat ik weg ga, heb ik van een collega punten gekregen waarmee je gratis kunt overnachten. Hier hebben we een topweekend beleefd. Lekker aan het zwembad gelegen, roomservice besteld en BVN gekeken. S'avonds was er een rain/poolparty. Eerst hadden we niet zo zin om te gaan, maar uiteindelijk werd het een te gekke avond. Kyra kende van een vorige keer een local die daar nu toevallig ook was. We werden uitgenodigd aan DE VIP tafel naast de DJ. De 4,5 liter wodka fles, de eigen ober, het viplint en de security guy mochten natuurlijk niet ontbreken. Op zaterdag hebben we het weekend.. ofjah de week nog even goed afgesloten met een etentje bij de mexicaan met alle interns van Rianne's hotel.

Afgelopen week zijn we op woensdag weer naar een ladiesnight in The Warehouse geweest. Op vrijdag hebben we eerst een High Tea in het ST.Regis gehad, waarna we om 6 uur zijn begonnen aan onze hello/goodbye party. Eerst zijn we met een aantal mensen van de F&B naar de warehouse gegaan om te vieren dat Kyra een baan heeft en dus blijft. Daarna kwamen nog collega's van de FrontOffice en hebben we voor de laaste keer goed gefeest tot 4 uur s'nachts. Na alle barmannen te hebben bedankt voor al de gratis drank die we hier de laaste weken hebben gehad zijn we naar huis gegaan. De allerliefste kyra die het laaste weekend toch een beetje voor mij wilt zorgen heeft nog lekker eitjes staan bakken en s'ochtends een lekker ontbijtje bij de bakker gehaald. Daarna zijn we naar het strand geweest om nog even lekker van de zon en de zee te genieten en hebben we de avond afgesloten met een tapasavondje. Zo handig dat Kyra hier blijft. Als werknemer van starwood krijg je namelijk in alle starwood hotel 50% korting op eten en drinken in alle restaurants. Is toch mooi meegenomen die laaste dagen.

Morgen is dan mijn laaste dag. Koffer in pakken, naar het hotel en s'avonds voor de laatste keer eten bij de italiaan met Kyra en Rianne om vervolgens via de receptie naar het vliegveld te gaan en maandag ben ik dan na 5 maanden weer BACK in Rooy waar gelukkig weer heeeeeel veel leuke dingen op de planning staan.

xxxxxxxxxxxxxx

• 07 Juli 2012 - 23:56

Carolien:

Ha Meike, wae zeen net terug van het fiest veere met de sjutte vanne Hei en Turp. Vandaag met mam noa het OLS gewaestj om ein paar hinnevel momenten te belaeve. Het waas geweldjig. Murrege zeen we dich weer en kins dich os hiel vul vertelle euver dien fiest in Abu Dhabi. Tot hiel snel. En ein gooj reis.

Grt. De Brielloos

• 08 Juli 2012 - 06:47

Kyra Bommeljé:

Zooooo raar! heb ik straks geen buurvrouw meer en moet ik in m'n eentje aan de bar zitten. het waren echt 5 super goeie maanden! Vanavond nog even keihard genieten in Pappagallo. Misschien moet je ook maar een blog bijhouden over Meike in Marmaris en Meike in Maastricht en Meike in Stramprooy, hahah. take care habibi! xxx

• 08 Juli 2012 - 07:52

Ria Bosschaart:

Hoi Meike,

Dat wordt slapen in het vliegtuig na al dat feesten. Heerlijk, ben je ook gauw thuis. Z'n terugreis duurt al snel te lang. Eeen hele mooie herinnering neem je mee. Bewaar die goed want voor je het weet zit je weer in je Nederlandse ritme. Droom nog lekker weg en een goede reis.
    Groetjes uit Klimmen

• 08 Juli 2012 - 08:35

Annie Maes:

Ha die Meikie,,
    Nog maar 25 uurtjes dan kan ik je weer knuffelen, het was gisteravond een prachtig feest op ons kerkplein, met een huldiging voor allebei de schutterijen, echt een Rooys feest.....
    Maar het volgende feestje is voor jou, de vlag hangt sinds gisteren buiten en kan mooi blijven hangen.......
    Goed meid, de groetjes voor Kyra, en tot morgen, dikke kus xxxx mama.

• 11 Juli 2012 - 17:16

De Stalsjes:

Hoi meike, welkom in rooj. Wae zeen dich hopelik snel op hook of kantj en huure gaer dien avontuure en wiej dien trukreis is gewaes.........Hieel vul plezeer in rooj en op dien vakantie en succes in mestreech................gr jan en marian.