Nog even genieten van de laatste momentjes..... - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Meike Maes - WaarBenJij.nu Nog even genieten van de laatste momentjes..... - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Meike Maes - WaarBenJij.nu

Nog even genieten van de laatste momentjes.....

Door: meikemaes

Blijf op de hoogte en volg Meike

15 Juni 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Dat is iets waar ik nog volop mee bezig ben. Nog zoveel mogelijk meepikken om dit avontuur nog mooier af te sluiten.

Op woensdag 30 juni ben ik samen met 2 andere dames en de kapper van het hotel naar Dubai afgereisd voor een hairshow. Het was een groot jaarlijks event van 3 dagen. In Dubai world trade center was een grote beautybeurs met in het midden een podium voor de hairshow. Achter de schermen werd van te voren mijn haar al een beetje voorbereid en kreeg ik super mooie make up. Op het podium liet de kapper zien hoe hij binnen een paar minuten een mooi kapsel kon maken. Er waren allemaal mensen, fotograven en filmploegen aanwezig. Na afloop wilde er allemaal mensen met ons op de foto, het leek net of we allemaal beroemd waren. Het was echt een mega ervaring.

Op vrijdag was ik weer vrij en ben ik samen met Kyra en Rianna gaan bruchen in Le Royal Meridien. In drie restaurants (Italiaans, Japans en Internaal) stond een heerlijk buffet klaar waar we super veel hebben gegeten en gedronken. S’avonds ben ik nog met Kyra gaan shoppen in de mal en hebben we om 12 uur nog een filmpje gepakt in de VIP cinema. Om 2 uur waren we nog steeds niet moe en zijn we doorgegaan in the warehouse. Gelukkig zijn de mensen hier gul en hebben we hier al veel bekende en hoeven we de drankjes daar dan ook niet zelf te betalen.

Op zaterdag hebben we lekker lang uitgeslapen en hebben we in de middag heerlijk gerelaxed in het park, want om 9 uur begon namelijk mijn eerste nachtdienst. Op zich best chill zo een nachtdienst. Een beetje eten, tv kijken in de business center, ID kaarten van de ‘bussiness girls’ scannen en heel af en toe een check in of check out. Zondag zijn we naar het concert van Madonna geweest. Voor een goedkoop prijsje hebben we kaartjes weten te bemachtigen en wilden we deze kans dan ook niet laten schieten. Een show met geweld, seks en het christelijke geloof was hier net op het randje en vele locale moslim mensen hielden het dan na een paar minuten dan ook voorgezien, maar al met al vond ik het toch een geweldige show.

Gelukkig had ik zondag en maandag nacht nog vrij om even lekker te niksen en begon dinsdag nacht dan ook mijn 2e nachtdienst. Ook woensdag, donderdag en vrijdagnacht heb ik gewerkt. Opzich was het niet heel vervelend en was het best gezellig, maar wel heel raar dat je overdag gaat slapen.

Zaterdag was de eerste wedstrijd dat Nederland moest voetballen. Samen met allemaal Nederlanders hebben we in een kroeg in het Hilton hotel deze wedstrijd met nogal tegenvallend resultaat gezien. Op zondag hadden we een gezellig personeelsuitje. Samen met verschillende collega’s zijn we naar ferrari world gegaan waar de snelste achtbaan ter wereld is. Niet normaal hoe snel deze achtbaan gaat, vanuit het niets wordt je weggeschoten en zit je binnen 5 seconden op de hoogste snelheid. Voor de mensen die benieuwd zijn... kijk dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=khRTNdEgZqg
Deze week heb ik de hele week dienst van 3 uur s’middags tot 12 uur s’avonds. Maandagavond zijn we na het werken met 6 collega’s nog gezellig opstap geweest. Woensdag mocht ik gelukkig om 12 uur al beginnen, zodat ik om 9 uur klaar was om Nederland – Duitsland te kijken. Alle Nederlanders in NGR sports cafe in ons hotel, de bitterballen en alle hollandse muziek was helaas niet genoeg om te winnen. Gelukkig zijn al die Duitse gasten geen voetbalfans en heeft dan ook niemand een opmerking over het slechte nederlandse voetbal gemaakt.

Nu maar hopen dat ze zondag al het geluk hebben en dan uiteindelijk toch nog doorgaan naar de volgende ronde, zodat we hier nog meer leuke hollandse avondjes mogen beleven.
Nou lieve mensen ik denk dat dit zo een van mijn laatste verhaaltjes was aangezien ik over 3,5 week alweer thuis ben....... ik ga dus nog maar even snel genieten van alles hier voordat ik weer van al het moois in Rooy en omstreken kan genieten!

Dikke kus en groetjes.... en tot over een 3,5 week!

• 15 Juni 2012 - 16:40

Ad:

Ha Meike,

Ich laes straks ut verhaal. Goan noeë nao de oetveuring van ut jeugdtonieël bij Pierkes. Begintj óm 19.00 ore.

groetjes tot straks

• 15 Juni 2012 - 16:59

Hoi Lieve Meikieeeee....

Zo dat was voor jou weer leuk,concerten haarshows en pretparken, en lekker eten ja ja......
    De tijd gaat nu wel heel erg snel, nog maar 24 dagen. Die krijgen we ook wel om toch????
    Geniet nog maar van die paar weekjes met al die leuke en lieve mensen, dan komen wij jou op 9 juli afhalen in Brussel.
    groetjes en dikke kus, mama Annie
    xxxxxxxxxxx

• 15 Juni 2012 - 16:59

Hoi Lieve Meikieeeee....

groetjes en dikke kus, mama Annie
    xxxxxxxxxxx

• 15 Juni 2012 - 17:00

Annie Maes:

Sorry 2 keer reactie geplaatst!!!!!!

• 15 Juni 2012 - 18:10

Carolien:

Hoi Meike,

Inderdaad nog mer ein paar waeke en dan bes ze weer in Rooi met eine groeete rugzak vol ervaringe. Geniet nog van dae tied en de wurmdje, want hie is het nog steeds niks.
    Succes nog en tot gauw,
    knuffels van de Brielloos

• 15 Juni 2012 - 18:31

Oom Guus:

Hoi Meike,
    Die achtbaan...wow....lijkt me geweldig!! Ben je erin geweest?? Weer een leuk verslag met boeiende ervaringen. Hou de vaart erin en nog een paar leuke weken. Groeten van ons allemaal hier.
    Guus

• 15 Juni 2012 - 20:04

Ad:

Jeugtonieël waas leuk.
    Wat geniet ich toch weer van dien verhaal wat ze hebst geschreve. Neet te geluive wat ze allemoal mét maaks.
    Die hairshow, Madonna en de veural aug de achtbaan. De tieëd begintj aardig te krumpe, nog mer einj klein 3 waeke en dich bést weer trûk in Rooj.
    Zal waal effe winne zeen in ut begin. Gein 45 grade, hoeg gebouwe, woestijn, luxe oetstepkes etc..mieër, mer waal weer ein leuke KVW en ein leuke vakansie mét dien vriendinne.

Geniet d'r nog mer van en tot 9 juli.

Eine gruutse vader

• 16 Juni 2012 - 14:41

Ria Bosschaart:

Hoi Meike,
    Sjiek al je ervaringen. Ik neem aan dat je een heel logboek hebt bijgehouden. Ik reageer nu vanuit de Provence, zittend voor de tent.Moet niet gekker worden, e mailen voor de tent, maar het werkt. nog heel veel mooie momenten en tot snel in Roy.Groetjes, Maarten&Ria

• 21 Juni 2012 - 07:19

De Stalsjes:

Hoy Meike
    Ook voor ons zal dit mogelijk het laatste berichtje zijn voor jou in Abu Dhabi! Wij hebben erg genoten van al jou berichtjes en zeker van het laatste filmpje van werelds snelste achtbaan. Mijn god wat een ding zeg.
    Ook je laatste berciht met al die mooie en gezellige belevenissen, daar heb je echt van genoten. Nu nog de laatse weken en dan is het genieten in Rooj.......en Maastreech..... Dat komt allemaal goed en er zal ook nog wel een vakantie in het verschiet zitten nemen wij aan. Ook daarvoor alvast en fijne vakantie, maar dat gevoel heb jij volgens ons het laatse half jaar wel gehad daar in dat super mooie land.
    Goede reis terug naar nederland en tot ziens in Juli. Gr de Stalsjae.